
Grey 7
Op korte termijn woningen realiseren waaraan dringend behoefte is. Hoe mooi zou het zijn als je binnen nu en een jaar tientallen inwoners de sleutel kunt overhandigen. Onmogelijk? Het kán. Benut de ruimte met Leancity. Grand Brand ontwikkelde op basis van de nieuwe positionering de complete visuele identiteit inclusief het magazine en bijpassende website.
Het archetype magiër belichaamt waarden als mysterie, potentieel en transformatie. Intuïtief en charismatisch zijn waarden die erg bij het karakter van de magiër passen. Hij wil magische dingen brengen naar het dagelijks leven. Hij wil dromen waar maken. Deze visionair gaat voor een betere wereld.
Het nieuwe LeanCity logo heeft alles in zich. Niet alleen de magiër komt aan bod maar ook de ambitie om meer woonruimte te realiseren. De basisvorm is ontleend aan een citadel waarin een groep mensen samenleven. Dat is precies wat LeanCity voor ogen heeft.
De nieuwe corporate identity sluit naadloos aan bij het karakter van LeanCity. De huisstijl wordt consistent doorgevoerd in alle on- en offline middelen. Zo ontstaat een herkenbare visuele identiteit die het merk versterkt.
De outline van het beeldmerk wordt onder andere gebruikt als masker waardoor bijzondere beelden ontstaan. De beeldtaal draagt bij aan herkenbaarheid voor het merk. De fotografie sluit precies aan bij de doelgroep en geeft de juiste sfeer.