
Grey 7
Molenaar is al jaren de benchmark en heeft bewezen uiterst betrouwbaar te zijn en in staat om in een mum van tijd veilige en luxe badkamers te kunnen plaatsen. Dit gevoel komt helemaal terug in het nieuwe design van de corporate identity. Met trots ontwierp Grand Brand de visuele indentiteit en ontwikkelde o.a. het logo, de brand guide met alle design elementen en het inspiratiemagazine.
Omdat de naam Molenaar niets zegt over de branche, is ervoor gekozen om een vignet toe te voegen. De vorm van de druppel past goed bij het product ‘badkamer’.
Omdat Molenaar een sympathiek merk is die graag een glimlach op je gezicht tovert is een lachend mondje verwerkt.
Je voelt je thuis in je eigen huis. Je geniet van familie en vrienden om je heen. Hier wil je altijd blijven. Met de toekomstbestendige badkamers van Molenaar kan dat ook.
De nieuwe corporate identity sluit naadloos aan bij het exclusieve karakter. Alle onderdelen van de huisstijl stralen een hoge kwaliteit uit en ogen sympathiek.