
Grey 7
Als je eenmaal Landal Landgoed Bourtange hebt ontdekt dan is de kans groot dat je er helemaal weg van bent. Zo voelt het: helemaal weg van de dagelijkse beslommeringen. Hier kom je 100% tot rust in een omgeving die klasse uitstraalt. Grand Brand ontwikkelde een visuele identiteit die perfect aansluit bij de beleving van dit nieuw te bouwen vakantiepark.
Een onontdekt stukje Nederland. Weg van de snelweg en de hectiek van alle dag. Hier geniet je op een stijlvol landgoed van de eindeloos mooie vergezichten, de bossen en vennen. Dit gevoel was het uitgangspunt tijdens het design van het nieuwe logo.
Het vignet is afgeleid van zowel de typerende luiken uit de streek én de bordjes van de vele wandelroutes. het vogeltje geeft het logo een vrolijk karakter en staat symbool voor de prachtige natuur van Bourtange.
De vakantievilla's worden online onder de aandacht gebracht bij potentiële investeerders. Primair werkt de site als leadgenerator. Daarnaast geeft de site op een overzichtelijke maar stijlvolle manier de unieke eigenschappen van het park weer.